ח"כ הלוי: "הערב יותר מתמיד; חייבים לגרש מחבלים"

אבי יעקב No Comments on ח"כ הלוי: "הערב יותר מתמיד; חייבים לגרש מחבלים"

ח"כ עמית הלוי ב'מהדורה המרכזית' על הפיגוע הקשה הבוקר: "אנחנו צריכים לעבור מחיסול מחבלים לחיסול תשתית הטרור". על הרפורמה המשפטית: "עד היום לא שמענו שום הצעה מעשית מהצד השני"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ עמית הלוי התראיין ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס לפיגוע הקשה הבוקר בהר חברון ועל ההצעה לגירוש מחבלים: "ערב קשה מאוד. אנחנו צריכים לעבור מחיסול מחבלים לחיסול תשתית הטרור. העברנו חוק בכנסת לפני כמה חודשים והוא לא מיושם. מחבלים שהורשעו בטרור חייבים להיות מגורשים מהארץ ולאבד את אזרחותם. פעם אבו מאזן היה אורח כבוד בסלונו של בני גנץ, היום המשוואה השתנתה. המצב הזה הוא בלתי נסבל והאחריות הבסיסית שלנו היא לשמור על חיי האזרחים. תשתיות הטרור מקורן באיראן ועוברות בראמללה. אסור לנו להמשיך לשתוק".

לגבי הרפורמה המשפטית אומר הלוי: "המתווה של הנשיא ובשמו השגוי 'מתווה העם' לא עוזר לנו. מעמד בית המשפט העליון נשאר כשהיה ואת זה באנו לשנות. הלכנו לשבת בבית הנשיא ועד היום לא שמענו שום הצעה מעשית מהצד השני. אפילו את עילת הסבירות ריככנו לגמרי ועדיין האופוזיציה כועסת. אם נחתום על המתווה נקבע את המצב שהשופטים מחוקקים חוקים ושולטים במדינה".

על חוק לימוד התורה וחוק הגיוס אומר ח"כ הלוי: "התכלית אליה מכוונת התורה היא השיבה לארץ. ובארץ הזו אנחנו צריכים להקים בית וזה מאדני התורה. הקמנו את המדינה ע"מ להגן על העם היהודי ולהגן על המורשת".

האזינו



0 תגובות